Beylikdüzü Escort | Elit Escort Beylikdüzü | İstanbul Escort - Part 25

Sadece whatsapp:0538 364 88 33(KEMAL)


001 002 003 004 005 006
007 008 009 010 011 012
013 014 015 016 017 018
019 020 021 022 023 024
025 026 027 028 029 030
031 032 033 034 035 036
037 038 039 040 041 042
043 044 045 046 047 048
049 050 051 052 053 054
055 056 057 058 059 060
061 062 063 064 065 066
067 068 069 070 071 072
073 074 075 076 077 078
079 080 081 082 083 084
085 086 087 088 089 090
091 092 093 094 095 096
097 098 099 100 101 102
103 104 105 106 107 108
109 110 111 112 113 114
115 116 117 118 119 120
121 122 123 124 125 126

Mutluluk bulaşıcıdır

Herkes gibi bende başkalarının hastalığını virüs yoluyla kapmaktan nefret ederim. Hayır ben yakalansam örnek veriyorum gribe, inanın zoruma gitmeyecek. Ama gel gör ki başkasından virüs yoluyla bulaşınca o kişiyinin gırtlağını cırmalayasım geliyor 🙂 Ama beyler sonuçta her bulaşıcı şey kötü değildir. Mesela mutluluk gibi. Mutluluk...
Devamı »

Gecesi gündüzüne karışmış olmak

Evet gece ilegündüz birbirinden tamamen zıttır ama kimileri için öyle değil. Bu arada ben Şule. Siyah ve beyaz birbirinden nasıl farklıdır ama bazı zamanlar ise eşittir. Yav saadete gel diyenleri duyabiliyorum ama biraz sabredin sizde biraz anlayışlı olun, ne yazacağımı unuttum diye böyle kıvırmaya lafları...
Devamı »

Küçük bir hatıra

İstanbul şirin bir semtinden herkese selam, ben Simge. Hangi şirin semt bu diye soranlarınız var biliyorum ama bunu söylemiyeceğim 🙂 Çünkü sizde biliyorsunuz ki, bu şehirde bir sürü şirin semtler var, tıpkı biz bayan escortlar gibi. Tabi ya, aslında bizler ne iyi insanlarız. Ne zaman...
Devamı »

Sele verseydim daha iyiydi

Merhaba seks tutkunu çapkın beyler 🙂 Adım Nazan. Seks muhabbeti şüphe yokki en çok konuşulan konuların başında gelmektedir. Çünkü toplum olarak buna aç bir milletiz. Uçanı kaçanı ve gördüğümüz her deliği değerlendirecek kadar hem de 🙂 Haksızmıyım, yalan mı, duygularınıza tercüme olmuyorsam ne olayım. Ama...
Devamı »

Haz almak

Selam millet Ben Şebnem. Kızıl saçlı ve şebnem ferah hayranıyım. Herneyse konu bu değil. Bir bayan olarak absürd şeyler yazıyor olabilirim ama gerçeği gizlemekte doğru değil diye düşünüyorum deyip hemen konuya dönüyorum. Haz almak ve karşındakine bu hazzı yaşatmak, işte yatakta hayal edilen en büyük...
Devamı »

Alıcı bakışlar

Şüphe yokki her bayan kendisine bakılmasından çok hoşlanır. Çünkü onca makyaj yapıp sokağa çıktığında ve erkeklerin alıcı bakışlarını gördüklerinde zafer kazanmış olurlar. Onca emek veriyorlar sonuçta. Bir alışveriş merkezine gitmiştim. Altımda ise eşofman kadar rahat bir tayt vardı. Normalde üst kıyafetim kalça kısmımı örter ama...
Devamı »

Belki bir gün

Adım Cansu. Şehirler arası yolculuk yaparken otobüsün içinde genç bir delikanlının sürekli bana baktığını gördüm. Ne zaman ben ona doğru başımı çevirsem hemen başka yöne bakıyor. Sanki ben hissetmiyorum onun baktığını 🙂 Saç kesimine bakılırsa asker tipi vardı çocukta. Gerçi adama çocuk diyorum ama sanki...
Devamı »

Fazla mal iştahlanlandırır

Sizce de öyle değil mi? Herkes bir şeyin hayalini kurar. Ona ulaştığında ise zannetemyin ki iş orda bitiyor. Bilakis yeni başlıyor ve insan bu kez de daha da fazlasını istiyor. Bir sevgili düşünün ve onun elini tutabilmek için deli oluyor. Ardından bu amacına ulaşıyor ve...
Devamı »

Savaşma seviş

Sezen ablamız boşuna söylememiş bu şarkıyı. Savaşmayın sevişin, yani düşmanlık beslemeyin ve kardeş olun ve sevin birbirinizi. Sevmek kadar güzel bir şey yok. Var var şaka yaptım 🙂 Sevişmekte bambaşka bir zevktir. Hele ki arzuladığınız bir insanla birlikte olmak kadar daha lezzetli ve haz veren...
Devamı »

Dost yürekli olmak

Dost yürekli insanlar herkesin aradığı insan tipidir. Çünkü sadece insan olmak yetmiyor. İnsanların içinde de insanlar vardır. İnsan tipleri mesela. Kimisi, insanlığının hakkını verir. Kimisi ise hayvanlara daha yakındır. Ama bu arada şunu belirtmek isterim ki, neden bir çok insan bu kalıbı kullanıyor anlamış değilim....
Devamı »

Vermeden almak olmaz

Beyler, ben İstanbul’dan Arzu. Herkes bilir ki, hangi işte çalışırsanız çalışın gösterdiğiniz özverinin ve gayretli çalışmanızın hakkını bir işçi olarak istersiniz, en azından bunun karşılığını beklersiniz. Çünkü insan bir şeye emek veriyorsa haliyle bunun güzel sonucunu görmeli ki, işinde daha da iştahlı olabilsin. Hele ki...
Devamı »

Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı

Hey millet ordamısınız. Değilseniz 5 dk bir gelinde size bir şey anlatacağım. Şimdi bu çağrımı duyan beyler bu yazının sahibinin erkek olduğunu düşünse pek fazla siklemezler biliyorum. Ama müsterih olun ben bir bayanım 🙂 Adım Feride evet o da geride 🙂 vaadetmeden direk veriyorum. Yeter...
Devamı »

Ağacın dalları

Geçenlerde bir parkta oturup etrafı izliyordum. Normalde parkta oturanlar gelip geçenleri izler ama ben sadece önümde duran bir ağaca bakıyordum. Arkadaşlar benim mal olduğumu düşünmeyin hemen, hele bir dinleyin. Ben bir escortum ve müşterilerimle iyi geçinmek zorundayım. Eğer ben mutlu edersem insanları o da başkalarına...
Devamı »

Gösterişli hayat

Arkadaşlar ben Asu. Günlerimi her zaman çılgınca ve özgür bir şekilde yaşamayı seven bir bayanım. Daha 23 yaşında olmama rağmen o kadar değişik komik ve dolu dolu şeyler yaşadım ki bunların hepsini size anlatmak çok ciddi zaman alır. Hayatı dolu dolu yaşamak kadar güzel ne...
Devamı »

İstanbul escort ve modern çağın Lilith’leri

İstanbul escort arayan milyonlarca insan olduğunu biliyor muydunuz? Yeryüzünün mega kentleri arasında sayılan İstanbul bir çok ülkenin nüfusundan kalabalık kentler arasında sayılır. İstanbul’un bu yapısı yeryüzünün en eski mesleğini de hızlıca buraya yönlendirir. Bu kentin orospuları dünyanın en kaliteli en sağlam orospusu sayılmasa da rahat...
Devamı »

Arka bahçem

Arkadaşlar benim adım Türkan. İstanbul gibi bir yerde sakin ve müstakil bir evde oturuyorum. Bir çok kişinin hayalidir biliyorum büyükşehirde yaşayıpta sessiz sakin bir muhitte oturmak. Napalım arkadaşlar kıskanmayalım tamam mı 🙂 Bunun dışında odamın penceresinden arka bahçe çok güzel görünüyor. İki tane kocaman dallı...
Devamı »

Eski reklamlar

90’lı yıllarda yaşayan insanlar bilir eskiden reklamların ayrı bir tadı vardı. Hatta o zzamanlarda çocuk olanlar sokakta oynarken reklamların taklidini yaparlardı. Tabi hepsi çocuklara hitap etmiyordu. Bir sakız reklamı vardı hiç unutmam, zaten bir onu çok net hatırlıyorum. En arkada iri dudaklı sarışın ve kocaman...
Devamı »

Posta posta hatıralar

Kayahan baba bazen insanın ebesini siker afedersiniz. İşte sezen’in seslendirdiği odalarda ışıksızım şarkısı da bu şekildeki şarkılardan birisi. İnsanın böyle hayatını siken şarkılar arasında yer almasıyla ünlenen bu şarkı bir de Sezen seslendirmesiyle daha da felakete sürükleyici hal alır. Bir şarkıdan etkilenmek için onun sözleri...
Devamı »

Yaşamın tadına bakmak

Selam şu anda mavi gözlü bembeyaz göğüsleri olan Eyşan’ın yazdıklarını okuyorsunuz 🙂 Beyler hitabim size zaten bu yazıları bayanlarda okuyorsa vay hallerine. Çünkü demek ne kadar azmışlar ki buraya dalmışlar. Madem öyle benden size tavsiye birbirinizle irtibat sağlayın. Şimdi yaşamın tadına bakmak diye bir başlık...
Devamı »

Çılgın akşamlarda bir sessiz hüzün

Herkes eğlenirken durulan tiplerdenseniz, belki eğlencenin ya da katıksız eğlencenin ne olduğunu sorgulamanın zamanı gelmiştir. Çoğu zaman kimsenin kimseye söyleyemediği bu katıksız eğlence halinin mümkün olmaması gerçeğini tasvir etmek çoğu zaman akla ziyan bir uğraş sayılabilir. Bu durumun özneleri kendiliğinden gelişen bir sağduyu ya da...
Devamı »

Selam beylikdüzü escort arkadaşlar keyifler yerindemi. Bazılarınızdan olumsuz cevap geldi sanki. Keyif ve neşe çok önemlidir arkadaşlar. Bir defa geldiğiniz şu dünyada keşke demek istemiyorsanız hayatınızı kafanıza göre yaşayın benden söylemesi. Zaten bende sizin gibi atın ölümü arpadan olsun diyenlerdenim. 30 yaşındayım ben, ama biraz minyon tipli olduğum için yaşımın çok daha aşağısında gösteriyorum. Adım Filiz. Belki çok uzun boylu değilim ama yeterince herşeyim yerli yerindedir .bir beylikdüzü escort kadınlarının meşhur sözleri vardı unutmayın.
beylikdüzü escort lar zorluklarda şu prensibiHayat basittir basittr olmadı HASİKTİR. elinden geleni yap olmuyorsa artık senden günah gitmiştir.
Sohbeti hoş biriyim ve konuşurken ağzımdan bal damlar. O balın tadına bakmak ister misiniz. Şu otelde görüşmek istiyorum deyin ve bende en kısa sürede oraya doğru harekete geçeyim. Keyfin ve zevkin nasıl bir şey olduğunu bir de benden görün. Unutma bugünün tekrarı yok bu yüzden içinde bırakma hiç bir şeyi benden size bir dost tavsiyesi ;)   Merhaba dost yürekli insanlar nasıl gidiyor ;) Her gün her gün çalışmaktan bıktınız mı. Bıkmayın hayatın kuralı bu çünkü. Ama kurallar değişmiyecekse hayatınızda, en azında akşam vakitleri veya boş zamanlarınızı çok iyi değerlendirip tüm haftanın stresini atabilirsiniz. İlla herşeyi ben mi söyleyeceğim size :)
Beylikdüzü escort Sıkıldıysa canın ara beni görüşelim ve güvenimi kazandıktan sonra evine misafir olayım. Yok ev müsait değil derseniz bu seferde ben size evime davet etmeyi teklif ederim beylikdüzü escort .
  Güzel hoş bakımlı bir bayanım ve öyle de olmak zorundayım. Sonra beni beğenmezseniz çok üzülürüm :( Şaka bir yana da görüşme yapmak isteyen beyler karşısında benim gibi bir afeti devranı görünce dili tutulacak, o yüzden dilinizi ısırmaya hazırlıklı olun. Tülay ben. 1.76 boyunda ve 26 yaşında çıkık kalçalı ince belli bir kadınım. Kendimle ilgili daha sayacak çok şeyim var ama süpriz olsun size :) Görüşünce anlayacaksınız.